![ŚWIETLICA ŚRODOWISKOWA „Stokrotka” Realizacja zadań w m-cu lipcu 2018 r.](http://www.msps.pl/wp-content/themes/gadgetry-parent/framework/timthumb/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.msps.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F11%2FSTOKROTKA-zdj%C2%A6%C3%96cia-lipiec-2018-wyj%2B%C5%A4cie-nad-Kamienic%C2%A6%C3%96-42-1024x575.jpg&h=319&w=586&zc=1&q=100)
- Własne prace plastyczne na dowolny temat; gry i zabawy świetlicowe; euro biznes; gry stolikowe: domino, warcaby, szachy – zasady obowiązujące graczy, turnieje; zabawa z globusem („Gdzie leży…?”); wyjście na boisko szkolne; zabawy w piaskownicy; wspólne sprzątanie w świetlicy; „Bieganie jest zdrowe” – zajęcia sportowe, zawody sprawnościowe.
- Zajęcia na temat Ratusza w Nowym Sączu; zaprojektowanie własnego pomysłu Ratusza i wykonanie budynku dowolną techniką plastyczną; quiz na temat Nowego Sącza; rozwiązywanie krzyżówek, rebusów, zagadek o zwierzętach leśnych; gry i zabawy na świeżym powietrzu; przypomnienie kodeksu zasad świetlicowych; zawody w pin-ponga oraz pogadanka na temat rywalizacji i radzenia sobie z porażką
-Zabawy integracyjne prowadzone przez wychowawcę; zajęcia na temat „Bezpieczna podróż”; wykonanie pracy plastycznej wymarzonej podróży; mapa topograficzna (co widzę?, co to jest?, jakie ma funkcje?); zajęcia geograficzne z wykorzystaniem map i globusów; wyjście na boisko szkolne; tworzenie nowych dekoracji świetlicowych.
- Zajęcia na temat „ Jak poznać swoje mocne strony?”; gry i zabawy świetlicowe; zajęcia rytmiczne; róża – podstawy techniki składania papieru origami; zabawa dydaktyczna „Szukamy smerfa” – utrwalenie pojęć dotyczących położenia przedmiotu w przestrzeni; ćwiczenia oddechowe „Dmuchamy balonika”; zabawa ruchowa „Złap bańkę”; zajęcia na temat dbania o czyste powietrze.
- „Mieszkańcy łąki” – tworzenie prac plastycznych dowolnego mieszkańca łąki; ćwiczenia na spostrzegawczość na podstawie dwóch obrazków różniącymi się kilkoma elementami; wyjścia na plac zabaw; wspólne sprzątanie świetlicy; ćwiczenia rytmiczne; wpajanie nawyku szanowania gier i różnych rzeczy świetlicowych, sprzątania za sobą miejsca zabawy; gry dydaktyczne: układamy letni pejzaż z puzzli, scribe – gra poszerzająca zasób słownictwa, zagadki, rebusy, krzyżówki o tematyce letniej /praca w grupach; zabawy ruchowe w sali: kostka, rośniemy, wyobraźnia, robociki, szybka zmiana miejsc.
-zajęcia muzyczne, zabawy w kole, gry i zabawy.