Zajęcia realizowane w miesiącu marcu 2018r.

http://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpghttp://www.msps.pl/wp-content/uploads/2018/09/DSC_0695-576x1024.jpgZajęcia realizowane w miesiącu marcu 2018r.

W miesiącu marcu 2018r.kontynuowano zajęcia edukacyjno-integracyjne skierowane do dzieci i młodzieży romskiej i polskiej z terenu Miasta Nowego Sącza na Świetlicy Środowiskowej „Maja”.

Wśród założeń pracy z uczestnikami zajęć świetlicowych znalazły się następujące zagadnienia:
1. Savoir Vivre.
2. Zmiana pór roku.
3. Zwierzęta i rośliny na wiosnę.
4. Święta Wielkanocne.

Przykładowe zajęcia realizowane w ramach Świetlicy Środowiskowej „Maja”:

. Bieżąca nauka i pomoc w obrabianiu zadań domowych w zakresie obowiązujących przedmiotów szkolnych celem zapobiegania powstawaniu braków szkolnych oraz wdrażanie do samodzielnej pracy umysłowej (zajęcia wyrównawcze odbywają się codziennie).
2. Pogadanka na temat poprawnego zachowania, prace plastyczne szkicowane ołówkiem, inscenizowanie scenek tematycznych i słuchanie audycji o zasadach Savoir vivru.
3. Rozmowa na temat zmieniających się pór roku i pogodowych anomalii, wykonywanie kwiatów
z bibuły, oglądanie bajek i zabawy świetlicowe.
4. Pogadanka na temat zmian w życiu i zachowaniu roślin i zwierząt . Wykonywanie prac plastycznych z podobieństwem zwierząt i kwiatów, spacer w poszukiwaniu pierwszych oznak wiosny, nauka piosenek o tematyce wiosennej.
5. Zapoznanie ze zwyczajami i obyczajami świątecznymi, wykonywanie papierowych dekoracji świątecznych, wspólne gry i zabawy i słuchanie utworów o tematyce świątecznej.
6. Dekoracja świetlicy pracami wykonanymi przez dzieci.